twofrckls

twofrckls

21 december 2013

Driving home the Christmas tree

Over een week vieren we kerst en in de aanloop daar naartoe vind ik het heerlijk om in huis los te gaan met kerstversiering. Ik ben al een aardig eindje op weg, maar er liggen nog een paar ideeën te wachten om uitgevoerd te worden. Zoals waxinelichthouders maken van lege potjes en met mijn nieuwe krijtstift op de ramen schrijven en tekenen. Of het nog gaat lukken voor de kerst is even de vraag, maar ik kan er altijd nog een winterthema van maken. Dit idee pinde ik in januari van dit jaar op Pinterest, ik vond het zo geinig dat ik het ook wilde doen met kerst! Zie hier het resultaat. Keurig op tijd zou je denken...nou, veel bloggers en instagrammers waren het idee ook op het spoor gekomen en plaatsten begin december al vrolijke foto's van miniatuur autootjes en VW-busjes met een boompje op het dak. Een doorslaand succes. Dus sukkel ik er een beetje achteraan, maar ach, het blijft leuk om naar te kijken!


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten