twofrckls

twofrckls

28 november 2011

In de wolken!

Hoe blij kan je worden van een nieuwe badjas? Nou...heeeeeel blij! Ben in de wolken met m'n nieuwe badjas, hij is van PiP Studio en hoort bij de Birds in paradise collectie. Na 11 (!) jaar was mijn Hema 'Good morning' badjas toch echt aan vervanging toe en deed ik onlangs twee pogingen om een mooie nieuwe te scoren. Het werden twee miskopen; een roze fleece badjas was zo statisch dat er één knetterende vonkenregen vanaf kwam als ik hem uittrok -stond ik zo ongeveer de electric boogie te dansen in de slaapkamer- en een wit exemplaar van badstof bleek, eenmaal uit de verpakking, zo dun als een versleten washandje. Ik kon het dan ook niet laten om voor de derde keer dit jaar binnen te wandelen bij de linnenexpert om me opnieuw te vergapen aan de PiP-badjassen. Vogels, bloemen, velours en met capuchon...wauw! M'n moeder gaf me het duwtje in de rug dat ik nodig had (want duur), maar even later stond ik trots weer buiten met de allermooiste badjas ooit. Mooi, warm en hij past ook nog bij de inrichting van m'n huis! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten