twofrckls

twofrckls

13 april 2012

Aftellen

Het aftellen is begonnen! En ik kan het in het Zweeds! Tio, nio, åtta... Ik heb mezelf al wat woordjes aangeleerd en soms versta ik wat woorden als ik de Zweedse 3FM aan heb staan op internet. Een goeie oefening, want lezen gaat een stuk sneller dan het verstaan. Nog even en ik verruil de kantoorverlichting voor het daglicht op het Zweedse platteland. Ik kan niet wachten om weer met mijn handen te werken, om lichamelijk actief te zijn. Werken aan mijn blog is leuk, maar hele dagen achter de computer zitten is gewoon niet gezond. Ben heel benieuwd naar de mensen, de natuur, de klussen en of ik de taal een beetje kan leren. Ik begin met een paar dagen relaxen in Stockholm, de stad waar ik vorig jaar al verliefd op werd. Het wordt nog wel even een klus, het inpakken van mijn kleren. Omdat ik zowel nette als oude kleren nodig heb en omdat de temperatuur erg kan schommelen. Denk dat het veel shirts, vestjes en jasjes worden, zodat ik nog eens een laag kleding uit kan trekken. Ook wil ik nog wat spullen aanschaffen, zoals wandelschoenen en een degelijke rugzak. Als ik de koffer dichtklap (als 'ie nog dicht wil) dan kan het avontuur beginnen!
Hej då!






   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten