twofrckls

twofrckls

23 april 2012

Relaxen

Als ik bij mijn moeder logeer kan ik altijd goed relaxen. Thuis lukt dat altijd iets minder goed omdat ik omringd word door spulletjes 'waar ik nog iets mee wil'. Meubels die ik nog een lik verf wil geven, plaatjes uit tijdschriften die ik nog op m'n moodboard wil plakken, artikelen die ik nog wil lezen, schoonmaakklussen die ik al lang voor me uitschuif...enzovoorts. Bij mijn moeder lees en blader ik veel in tijdschriften, er zijn dieren om te verzorgen en knuffelen (twee poezen, een konijn en een tamme parkiet) en ik kook meestal één of twee avonden. Verder ga ik mee met boodschappen doen en help ik mijn moeder soms met huishoudelijke klussen. Maar de meeste tijd besteden we in zo'n weekend aan relaxen; lezen, internetten, dvd's kijken en lekker eten. In joggingbroek uiteraard! Heel soms maken we een lange wandeling, maar dan moeten we echt in een sportieve stemming zijn! In het dorp is het ook altijd heerlijk rustig, overdag al, 's avonds en 's nachts is het helemaal muisstil. En de kraaiende hanen om half zes 's ochtends neem ik voor lief! 




Woonmagazine met een kop thee d'r bij

Frits schuift ook even aan
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten