twofrckls

twofrckls

4 april 2012

Bekentenissen

Het is voorjaar en dus tijd voor de voorjaarsschoonmaak. Want hoewel ik dacht dat ik goed was in weggooien, moet ik concluderen dat ik alweer een hoop zooi heb verzameld de afgelopen twee jaar. Vooral met het idee 'kan nog eens van pas komen'. Ik lijk wel een oud mannetje…Het komt natuurlijk ook door mijn ruime berging, daar past zoveel in, er kan altijd meer bij. Totdat ik de rol tape niet meer kon vinden en ik mijn nek bijna brak over het oud-papieren landschap dat zich vormde op de grond. Met een schone lei beginnen is ook wel zo lekker als het om relaties gaat. Daarom misschien goed dat ik alvast een paar schaamteloze single-bekentenissen doe, als alle gekkigheid maar out-in-the-open is, dan kunnen daar geen misverstanden meer over ontstaan.   

-      Soms, als ik op de fiets word ingehaald door een vlotte man met een lekker geurtje op, dan probeer ik hem bij te houden zodat ik het geurtje kan opsnuiven. Niet te opvallend natuurlijk! Bij shag-dampen of riekende poloshirts neem ik de eerste de beste afslag
-      Eenmaal thuis uit het werk gaan vrijwel direct de joggingbroek en pantoffels aan. Ik zit daar niet mee en mijn kamerplant ook niet
-      In de nieuwe H&M catalogus blader ik altijd even naar de mannensectie en kies het mooiste mannelijke model waar ik wel een beschuitje mee wil eten. Een denkbeeldig beschuitje. Helaas.
-      In de supermarkt weet ik spontaan niet meer wat ik wil kopen als er een leuk uitziende man langsloopt. Soms probeer ik nog in de buurt van hem te gaan staan, maar omdat zo’n man zich wél concentreert op de boodschappen word ik eigenlijk nooit opgemerkt
-      Wat betreft de inrichting van mijn huis heb ik een eigen stijl, maar ik moet bekennen wel eens iets neergezet te hebben met het idee dat de man die ik ooit thuis uitnodig dat wel kan waarderen. Zoals de dvd’s van leuke Amerikaanse comedyseries vooraan neerleggen en ver achteraan die van Dirty Dancing en mijn kinderserie Nils Holgersson
-      Als ik een leuk flirtmoment heb gehad dan wil ik dat thuis voor de spiegel nog wel eens naspelen. De blikken, het glimlachen, hoe ik mijn haar gracieus naar achteren zwiepte…Ja. Hm. Dus…Best sneu eigenlijk

Zo, voelt goed en opgeruimd. Lege berging en leeg hoofd. Weer ruimte voor liefde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten