twofrckls

twofrckls

17 maart 2013

Moodboard

Al zolang ik me kan herinneren ben ik gek op plaatjes geweest. Ik knipte als kind altijd mooie plaatjes uit de Libelle van mijn moeder. En nog steeds verzamel ik mooie plaatjes uit tijdschriften, posters, ansichtkaarten en pin ik erop los met de digitale plaatjes op Pinterest. Om niet alle muren in huis vol te hangen houd ik het bij een paar vaste plekken, zoals boven de schouw en op een toiletmuur. 


In december heb ik mijn Ikea magneetbord herondekt. Ik maakte er voor het eerst een moodboard op, in kerst- en wintersfeer. Een paar weken geleden had ik zin om de plaatjes te verversen en het resultaat is een moodboard in pasteltinten. Het maakt me vrolijk als ik ernaar kijk. Het maken van een moodboard is heel leuk en inspirerend om te doen omdat je bezig bent met kleuren, vormen en compositie. Ik kreeg er weer allemaal nieuwe ideeën van!

Tijdschriften doorspitten
Plaatjes en kaarten op kleur of thema verzamelen
Schuif met de plaatjes totdat ze samen een mooi geheel vormen
Et voilà!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten