twofrckls

twofrckls

31 maart 2013

Vrolijk Pasen!

Paasweekenden bestaan voor mij uit uitgebreid ontbijten, smoothie-recepten uitproberen, gezelligheid met familie en snoepen van chocolade-eitjes. De sfeer is ongedwongen, de vogeltjes fluiten vrolijk en een wandeling in de frisse lucht is altijd goed.

Dit jaar heb ik voor het eerst een paastak gemaakt. Al is 'gemaakt' niet het juiste woord want ik heb er niet veel aan hoeven doen. Bij het snoeiafval van de bomen bij mijn flat vond ik een paar mooie stevige takken en daar heb ik een paar pastelkleurige pompons voor gemaakt. Het resultaat is een eenvoudige maar vrolijke paastak die me geen geld heeft gekost!



Mooi en lekker, chocolade-hazelnoot eitjes...mmm!

De katjestakken vond ik bij het snoeiafval van een volkstuinencomplex

Vrolijk Pasen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten