twofrckls

twofrckls

30 maart 2012

Knipsels

Laatst vond ik mijn map terug met knipsels over make-up, kapsels en lichaamsverzorging. Een flinke map vol, want ik heb als tiener jarenlang de Yes gelezen en de Libelle van mijn moeder. Toen was ik al gek op plaatjes, maar ook de tips over make-up vond ik reuze interessant. Uren ben ik bezig geweest met scheuren, knippen, plakken en ordenen. De knipsels zijn inmiddels al 18 jaar oud, de tips en teksten ken ik uit mijn hoofd! Mooi om te zien hoe achterhaald de make-upstijl inmiddels is, echt jaren '90. Toch zijn de meeste verzorgingstips tijdloos, ik voer ze regelmatig uit. Het leukste knipsel is die met de Yes lippenposter, een poster die tijden naast mijn spiegel heeft gehangen en waarvan ik de tips van het onderdeel 'Lippen en de liefde' ook echt uitprobeerde!  

 

  

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten