twofrckls

twofrckls

5 maart 2012

Theeleuten

Wat is er nou lekkerder dan een kop warme, geurige thee? Ik ben er gek op en heb een hoop favoriete theesmaken; groene thee-cranberry, citroen-honing (Strepsil thee!), jasmijn, zwarte bes, kamille, appel en nog wel twintig smaken. Het is een favoriete bezigheid met vriendinnen, want kletsen en theedrinken gaan heel goed samen! Nog specialer wordt het als je er zoete of hartige hapjes bij kunt eten. In 2011 heb ik drie keer een speciaal theemoment meegemaakt en wat heb ik er telkens van genoten! Eerst was er de high-tea bij een vriendin thuis, waarbij alle uitgenodigde meiden lekkere hapjes meenamen. De hele tafel stond vol, wat een feest! In mei was ik met vriendin Leen bij hotel Krasnapolsky in Amsterdam. Daar hadden we de chocoladeverleiding gereserveerd, een verjaardagscadeautje. We kregen een fantastisch gevulde etagère met chocoladelekkernijen, smeltchocolademelk en thee - heerlijk! De Delicious Tasting van Pickwick in november was ook super, erg smakelijke cupcakes en thee. Voorlopig knabbel ik op eenvoudige biscuits, maar als het even kan...graag iets lekkers erbij!

Zelfgemaakte zoete en hartige hapjes bij de vriendinnen high-tea


De chocoladeverleiding van Hotel Krasnapolsky 

Delicious Tasting van Pickwick
        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten